Tjenster

Detec AS kan tilby en rekke tjenester basert på nesten fire tiårs erfaring i CCTV-bransjen. Vi er sanne spesialister og hjelper deg gjerne i alle spørsmål relatert til CCTV. Dette er våre viktigste tjenester:

 

Programvareutvikling og integrering

Siden kjernevirksomheten er vår Detec Next Video Management Software, har vi svært dyktige ansatte og partnere som er involvert i programvareutvikling. Vi kan tilby programvareutvikling for spesielle prosjekter for å tilpasse sikkerhetsløsninger. Vi har god erfaring i integrasjonsprosjekter. Enten kan vårt Detec Next VMS oppgraderes med nye oppgaver for å bli mer et fullskala sikkerhetsadministrasjonssystem, eller så kan vi tilby forskjellige former for tilpasning til ferdige programvareutviklerpakker (SDKer, APIer, OPC) som vil konvertere et tredje partisystem til å presentere f.eks live video- eller videoalarmer fra Detec Next VMS.

 

Salgsstøtte og pristilbud

Med vår lange erfaring i bransjen er teamet vårt godt forberedt på å gi deg all nødvendig salgsstøtte for å sikre at du kan presentere tilbud med sikkerhet og trygghet. Vi kan hjelpe til med å designe løsninger fra grunnen av, foreslå oppgraderinger og forbedringer på eksisterende systemer, og bidra til å oppfylle spesifikasjonene. Vi har god erfaring i å hjelpe våre forhandlere med anbud, levere dokumentasjon, løsningsbeskrivelser og forslag til kameraplasseringer. Vi hjelper også forhandlerne våre med produktpresentasjoner og nettstedundersøkelser hvis det er praktisk mulig.

 

Teknisk støtte

Detec AS kan tilby teknisk støtte på forskjellige støtteplattformer som e-post, telefon, eksternt skrivebord og chat. Vår tekniske support kan gi veiledning om alle produkter som er kjøpt fra selskapet vårt. Hvis vi ikke kan hjelpe direkte, vil vi håndtere all kommunikasjon med leverandørene våre. Vårt tekniske supportteam har inngående kunnskap om vår egen programvare for å håndtere alle henvendelser. Hvis det er problemer som ikke kan løses med en gang, har supportteamet direkte kommunikasjon med vårt programvareutviklingsteam. Fra sak til sak vil vi forhandle om emner på servicenivå, for eksempel antall supporttimer inkludert i årlig avgift, engasjert svar- og løsningstid, tilgjengelighet utenfor kontortid og antall ganger / timer med support på stedet.

 

Installasjon, konfigurering og igangkjøring

Vi anerkjenner at forhandlerne våre trenger hjelp til å levere komplekse prosjekter fra tid til annen. Detec AS har teknikere som kan hjelpe med installasjon, konfigurering, kjøre akseptansetester og gjøre igangkjøring. Når forhandlere kjøper både programvare og maskinvare fra oss, er Detec Next VMS forhåndsinstallert på maskinvaren. Imidlertid ønsker flere og flere kunder å bruke sine egne servere og foretrukne maskinvareleverandører, og vi kan hjelpe med installasjon av Detec Next VMS på maskinvaren deres, enten på stedet eller via eksternt skrivebord. Noen ganger er det komplekse prosjekter, for eksempel et stort antall kameraer, spesielle videoanalysekrav, stort antall klienter, videovegg, mange kart og underkart, ønsket kommandoknapper, automatiserte kommandoplaner, PTZ-kameraer med forhåndsdefinerte posisjoner etc. etc. Mange av disse kravene er kanskje ikke hverdagsoppgaver for forhandlerne våre, og vi kan tilby dem vår hjelp, enten på stedet eller eksternt via eksternt skrivebord. Av samme grunner kan vi også hjelpe deg med å kjøre akseptansetester og gjøre igangkjøring på stedet hos våre forhandlere.

 

Programvareoppdateringsavtale

På programvaren vår er vårt grunnleggende tilbud innen betalte versjon tilgang til tjenesteavgivelser og nye kameraprotokoller og 100% innbytteverdi på oppgraderinger av programvareprodukter, f.eks. fra Core til PRO kameralisens. For å få økt servicenivå tilbyr vi Detec Software Update Agreement. Med en programvareoppdateringsavtale får du tilgang til alle de nyeste versjonene, serviceutgivelsene og kamera- / enhetsprotokollene. En forhandler som tilbyr programvareoppdateringsavtaler vil ha lettere for å gi støtte, da forhandleren sparer tid på problemidentifisering og løsninger på en versjon i motsetning til en rekke forskjellige versjoner. Med en programvareoppdateringsavtale støttes de nyeste IP-kameramodellene, og det er lettere å legge til nye maskinvareenheter. Ikke bare kameraer, men også klienter, nettverksbrytere, lydkilder, IO-moduler etc. etc. som kan avhenge av oppgraderinger. Det vil også være lettere å erstatte opptakere / servere med nye tilpasset de nyeste teknologiene og oppgraderingene på operativsystemet. En annen viktig faktor er økonomien. Detec AS ønsker å belønne kunder som inngår programvareoppdateringsavtaler, siden alle deler drar nytte av det, noe som betyr at det alltid er billigere å ha en oppdateringsavtale enn å kjøpe oppdateringer etterpå.

 

Opplæring

Detec AS kan tilby forskjellige typer trening. Som standard tilbyr vi opplæringsprogrammer for Detec Next VMS rettet mot sluttbrukere, installatører og profesjonelle brukere / administratorer. Vår opplæring for sluttbrukere inkluderer gjentatte oppgaver, som å velge kameraer og delt visninger for livevisning, kvittere for alarmer, utføre søk med forskjellige søkekriterier for å finne og undersøke